onsdag 11 september 2013

Mycket mysigt...

hade det jag och denna lilla vän<3


 det var ju inte längesen jag gjorde min största tatuering, och när vi gjorde den så blev det ju några vändor till studion innan den blev klar.
å jag säger ju det :-) att när man under pauserna får gosa så här mycket med deras hund, då får det ta hur många gånger som helst :-) <3

 linda, som gjorde min tatuering mejlade dessa bilder till mig förut:-) dom blev så förvånade att "lilleplutt" fann sig till ro och somnade såhär hos någon han inte kände (det får jag ta som en komplimang:) <3 så dom tog flera kort på det kelande paret *hihi*

aa vi hade det BRA gosigt vi <3
 jag har ju visat min tatuering tidigare här i bloggen...men här får ni se det färdiga resultatet igen :-) 

jag och linda (tatuerarinnan;)... är supernöjda!!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar