lördag 21 september 2013

Förevigandet...under gårdagens morgonpromenad.


 små,små daggdroppar på spindelnätet <3

 hej lilla vän <3
 morna sig lite under äppelträdet <3
 "smällbär" täckta av dagg..
ja..här vid våran ytterdörr så är det väldigt "anna-präglat" ;-) 
jag har ju en viss förkärlek till vegetativa arrangemang av olika slag <3 här har jag "lekt" lite med stubbar, mossa, kottar,pinnar av olika sort gamla mjölkkannor osv :-) jag tycker det är riktigt kul!  å e`nte behöver det vattnas heller ;-)

- idag kommer det vankas lite kalas här i våran stuga för att fira mig i efterskott, så mor å faren och bror min med fin familj kommer hit och förgyller <3 och sen ikväll så ska jag och en kär vän "ut å svira" lite och ta några glas vin ;-) det gör jag verkligen inte ofta nöförtiden (till skillnad mot förr) ;-b
så här ska "sviras" *hihi*

hoppas även ni får en härlig dag och kväll :-)

hej då sålänge:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar