söndag 2 juli 2017

Äntligen är den kommen!!!! :-D

....jajjemän...nuuu så har våran semester på 4 veckor startat WHIEEEE :-)
...fyra härliga veckor utan att väckarklockan ringer :-) 4 härliga veckor utan att ha en tid att passa varje dag...bara det kan ju skapa en sån stress.. :-(   å sen är både jag å jimmy väldiga tidsoptimister så vi är heller inte bra på att passa dom där tiderna, hehe ;-b
både jag å jimmy känner väl att vi lever lite i fel tidsepok på nåt vis....menmen..det är bara att göra så gott man kan i den grymma värld vi lever i...där pengar, tid och krav och förväntningar på oss själva  kan förstöra oss totalt...om vi inte har styrkan att stå upp som oss själva trots pilar som "skjuts mot en" i avsikt att skada och ta energi från en. 
jag tackar universum för att jag bär på den styrkan<3 
hihihi ;-b jag å sessan försökte oss på en selfie imorses när vi satt å njöt av morgonsolen
å när jag å jimmy försökte ta en bild så hoppade plötsligt lilla pussel upp på mina axlar som han ALLTID gör <3 utan förvarning så hoppar han upp på våra axlar hihi det är där han trivs bäst vår lilleman <3 han är så otroligt kelig å go å hans specialite` är oxå att han gillar att snutta på våra öronsnibbar hihi <3 lilla gubben<3
nyvakna på alla sätt å vis...redo för en lååång ledighet...vilken frihet :-) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar