torsdag 6 juli 2017

..att aldrig släppa barnet i sig...

...det kommer jag ALDRIG att göra!!! Det är något jag har lovat mig själv♡

Igårkväll så for jag, jimmy, ängela och hennes kompis meija till hjo :-)

Hehe när jag å jimmy skulle upp på den här så va dä dock lite svårt ;-b då vi väger i princip lika mycket så kom vi ju ingenstans ;-) man bara sparka mä benen i luften ;-b 
Stadsparken i hjo är bitvis väldigt vacker♡
Leker kurragömma mä jimmy å barnen :-) ♡♡♡♡

Åskskurar vart det några denna dag...
Å...hehe..jaa'  när vi kommit in på vår grusväg här hemma så brukar ängela få sitta vid ratten å styra oss hem till stugan å den ena av oss stora sitter med överkroppen på utsidan av bilen på passagerarsidan som ni ser jimmy göra här ;-D 
 Hehe jaa för vi kallar oss ju inte "familjen flipp" för intet;-)
Men ett annat ord för flipp...om man så kan säga det.. det är...att...LEVA ...att gå sin egen väg och följa den och inte bry sig om vad folk tycker och tänker om en' ...det är en frihet av dess like...♡♡♡♡♡♡♡

Det fanns en tid i mitt liv..I mitt förflutna..som jag inte följde detta..Men jag mådde så dåligt av det....så en dag bestämde jag mig bara för att ändra hela mitt tankesätt...å sen den dagen mår jag mycket bättre....

'Alla bär vi ansvaret över vårt egna "tempel"......♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar