Mitt foto

Hej där:-)  Å välkommen in hit till min fotoblogg! Jag är en 34-årig kvinna, som ser det stora i det lilla och gör mitt bästa för att njuta av nuet och verkligen uppskatta LIVET.........

jag och min lilla familj som består av både fyrbenta och tvåbenta<3 :-)... bor ute på landet i våran lilla röda stuga med vita knutar mellan mariestad och skövde. det är på landet jag hör hemma...att bo inne i stan får mig lätt att kvävas...det är härute som jag är HELT i `mitt esse`....<3 

Jag ÄLSKAR att fotografera<3 jag fotograferar egentligen allt mellan himmel å jord..men dom flesta bilderna tar jag ute i naturen...det är ju där jag älskar att vara<3 och djuren älskar jag av heeela mitt hjärta..alla är vi ju en del av allt......<3

Det är i naturen jag finner ny kraft<3 så..ja..många natur och djurbilder blir det<3 

Denna blogg är mitt fotoalbum på nätet kan man säga:-) den kan innehålla allt...bilder från min vardag,mina tankar och funderingar osv,osv...en blandad kompott helt enkelt:-) 

Men den innehåller verkligen min passion...att fotografera<3 när jag har kameran i min hand och går och knäpper,så tappar jag tid å rum allt som oftast... men det är ju det..att jag blir ju ett med det på något sätt...<3   

Hoppas att min blogg gav dig någonting?..å att du kommer in hit å hälsar på igen:-)   

Välkommen åter<3  

FÖR ATT SE BILDEN I STÖRRE FORMAT, KLICKA BARA PÅ BILDEN!

torsdag 6 juli 2017

..att aldrig släppa barnet i sig...

...det kommer jag ALDRIG att göra!!! Det är något jag har lovat mig själv♡

Igårkväll så for jag, jimmy, ängela och hennes kompis meija till hjo :-)

Hehe när jag å jimmy skulle upp på den här så va dä dock lite svårt ;-b då vi väger i princip lika mycket så kom vi ju ingenstans ;-) man bara sparka mä benen i luften ;-b 
Stadsparken i hjo är bitvis väldigt vacker♡
Leker kurragömma mä jimmy å barnen :-) ♡♡♡♡

Åskskurar vart det några denna dag...
Å...hehe..jaa'  när vi kommit in på vår grusväg här hemma så brukar ängela få sitta vid ratten å styra oss hem till stugan å den ena av oss stora sitter med överkroppen på utsidan av bilen på passagerarsidan som ni ser jimmy göra här ;-D 
 Hehe jaa för vi kallar oss ju inte "familjen flipp" för intet;-)
Men ett annat ord för flipp...om man så kan säga det.. det är...att...LEVA ...att gå sin egen väg och följa den och inte bry sig om vad folk tycker och tänker om en' ...det är en frihet av dess like...♡♡♡♡♡♡♡

Det fanns en tid i mitt liv..I mitt förflutna..som jag inte följde detta..Men jag mådde så dåligt av det....så en dag bestämde jag mig bara för att ändra hela mitt tankesätt...å sen den dagen mår jag mycket bättre....

'Alla bär vi ansvaret över vårt egna "tempel"......♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK så jättemycket för era kommentarer<3
- Dock tar jag bort de kommentarer som inte är "underskrivna" med namn.