söndag 30 juli 2017

Upplever med dom jag älskar...

kvällspromenaden igår med jimmy å lilla tottis<3
jimmy kallar på rådjur....
..å vi fick en intressent ;-) som tyckte att vi såg ut som två väldigt!! märkliga rådjurgetter  men vi lääät ju som en rådjursget...så han fick nog inte riktigt ihop det i sitt lilla huvud här hihi <3 ;-)
jag sitter en del i "naturbersån" och mediterar<3 ofta med sällskap av min favoritkille tiger<3 min lilla älskade fyrbente vän<3
så lång tid så har jag "lagt detta på hyllan" genom den svåra tiden som nu ligger bakom mig...jag kunde inte "ta i detta" under den tiden för då skulle jag skrikit och gråtit av smärta...  om jag så ska göra detsamma nu...? så är jag redo och öppen igen...då jag som skrivet..stängde ner mig under den svåra tiden. det tyckte jag var lättast då...att fly hela tiden...istället för att bearbeta det svåra.....
min trogne vän och jag :-) <3 
denna hund....<3 ditt goda hjärta...
ängela å jimmy vid läcköslott<3
i slottsträdgården bredvid slottet så hittade jag denna lilla krabaten :-) 
jag har ingen aning om vad denna lilla krabaten heter...vad det är för sorts larv?...men riktigt tuff var han i vartfall :-)
å så fort vi påkalla hans uppmärksamhet så reste sig dessa två "antenner" det gula ni ser längst fram på larven:-)

en av dammarna utanför slottet med slottet som speglar sig i vattnet..<3

fascinerad ängela :-) <3
inne i slottskyrkan
hihi å här satt denna otroligt söta lilla tjej som är vår älskade dotter...<3 världens bästa tjej (som jag alltid har sagt till henne) ända sen hon var bebis så har hon fått höra det av mig
jag har förstått sedan flera år tillbaka att detta är en delikatess för humlorna :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar