måndag 17 juli 2017

Den där egna tiden som också är väldigt viktig....

...ja...alltså när vi vuxna har våran egentid...när våran lilla busa är hos sin biologiska.....pappa varannan helg. man saknar henne...det ska vi inte ligga under stolen med...MEN man måste oxå  bara få vara....bara få bida sen egen tid och även tid för att rå om varandra lite extra. och innan saknaden blir allt för stor efter henne...så är hon tillbaka hos oss här i stugan igen..vår lilla stumpa<3 den mest älskade lilla tjej...våran ängela..<3<3<3

vi är så OTROLIGT STOLTA över henne...och det säger vi ofta till henne...hon är fantastisk...<3
alltså...jag kan verkligen inte förklara hur mycket jag älskar henne....det är en sån mäktig känsla...bara att få se henne le...sen henne skratta så hon kiknar.. se hennes glädje...aa det är helt otroligt...det är så mycket känslor att det inte går att förklara..det är sååå mycket kärlek...det gååår verkligen inte att beskriva...<3

<3


min "naturberså" är i mångt å mycket klar<3 men känner jag mig själv så kommer jag att fortsätta skapa å skapa... :-) <3
ni vet...när man tagit en riktigt skön rask mårronpromenad...å när man kommit hem igen så slänger man sig bara ner å lägger sig på rygg och kollar upp mot himlen...kollar omkring sig...hör susen i träden...aa det är riktigt härligt<3 å sen gick vi in å tog en good frukost å lät dagen komma som den ville...vi bara var...<3

å sen våra spontantrippar iväg till våra favoritställen ska vi ju inte prata om hihi ;-b  hällekis säteri har vi redan besökt flera gånger ;-)  ni vet...deras varma choklad går ju INTE!!! av för hackor å räkmackan...nomnomnomnom!!!  :-)
en varm choklad att dö för ;-)
min tokis ;-*
vi har även besökt munkängarna nu under helgen i samband med hällekis säteri som ligger nästan ett stenkast därifrån:-)
det här vackra trädet kollade jag länge upp på....<3 jag älskar ju dessa stora kraftfulla träden...dom har sååå mycket att berätta....<3
du.........den fina människa som knappt går att beskriva....<3 det finns verkligen inget ont i dig....bara kärlek...verkligen bara kärlek....  inte EN ENDA GÅNG har du fått mitt hjärta att svida...eller gjort mig ledsen och besviken. det är jag iiiinte van vid...   jag har tyvärr ett gedigert...,,."bagage" :-/  men ett nytt kapitel har du och jag startat tillsammans<3...

...du är den första som jag är i en relation med..som jag kan LEVA UT.... med....och att vi kan leva ut... tillsammans...det är nytt för mig..verkligen nytt för mig...
haha ;-b försök till "rörelsefoto" :-)

<3

stenbrottet vid kinnekulle...lika vackert som alltid..<3<3

kvällspromenad<3 inte allt för sällan så har vi "katt-ligt" sällskap med på promenaden <3 ;-) idag beslutade våran lilla pussel sig för att hänga med på en promenix :-)
vackra......<3
en fikasugen liten kajja vid hjo hamn nu ikväll<3
jimmy bjuder gladeligen dom på lite grillad macka ;-) å dä är först till kvarn som gäller här ;-b hehe
fångade i ögonblicket då någon av dem får den smaskiga mackbiten ;-)
*ler varmt* <3..så liten å näpen lilla vän...
fikastund med spekulanter ;-) 
..om ni kollar noga på övre bilden så ser man den lilla kladdkakebiten som flyger i luften...å dom riktigt siktar in sig på den där lilla biten hihi ser ni det?.. <3

innan vi for hemåt från hjo så åkte vi bort till svärfar å svärmor en sväng så hundarna oxå fick sig en skön promenad<3
svärfar och älskade min därframme.. medans jag stannade till lite för att njuta av det omkring mig..<3
efter dagens regn så vart det mycket vackra "lämningar" ....<3
naturens konstverk...<3

...som änglahår...<3
sååå vackert...
kunde inte riktigt bestämma mig om jag gillade bilden ovan lr inte...
...jag hör hur jimmy ropar MATTE till tiger..å vår lilla tiger far som ett jehuuuu mot mig med den där glädjen som man möter VARJE gång man kommer hem :-) <3

dent kan alltså räcka att jag/vi har varit borta en kort stund bara hemifrån...men det är ÄNDÅ lika roligt och glädjefullt när vi kommer hem varje gång...det är faan sann glädje alltså...ren och sann glädje....KÄRLEK...<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar