torsdag 6 juli 2017

Njuter gott här...

En liten spatserande sessan på mårronprommis :-)

jaooo....jag å jimmy har väl hamnat i den därà "sambofällan" ;-b då vi har gått upp lika mycket sen vi blev tillsammans (10kg var) ajajaj da`;-) men snart får vi bukt med våra "tempel" igen...jag vet ju precis hur jag ska göra...vilken livsstil jag ska ha...men jag har varit ordentligt vid sidan av den sen en tid tillbaka av olika orsaker..... men dä ä bare å ta nya tag hela tiden!!! :-)
sommar....sommar...sommar.....underbar tid<3
...allt lever...<3
å dä ä sååååå gottit att rulla sig i gräset tycker sessan<3 hihihi<3
hennes ögon......ååå vad jag älskar denna lilla goingdam<3

hemma......<3
...vi kopplar av tiger å ropar HEM till honom å då piiilar han iväg genom hagen ner till våran stuga<3
två trötta liv efter prommisen
..men man är ALDRIG för trött för att rulla runt å götta sig hihihi<3
...när man ser vilka kort man har fått till ;-) hihihi
å jag å mina projekt som ni vet..;-)  vid baksidan av våran stuga så har jag gjort en liten mysig "naturberså" dit man kan gå å sätta sig å bara vara...<3 där man kan få lite rekreation..<3
är mycket nöjd över början på den...här ska skapas..<3 :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar