söndag 29 april 2018

Detta med å vara vig och vältränad....

...*hehehe* dä ä väl inget varken jag eller jimmy kan stå för nuförtiden, då det mesta av vår tid går till vårt dotters välmående. när hon har kommit i balans igen så kan vi även börja tänka på oss själva jimmy å jag. men hehe nuu...så kan inte vi stå för den saken iallafall (vig å vältränad alltså) ;-b
men längre ner i detta inlägget så får ni allt se en vig å vältränad liten madamè :-) 
men först några bilder på våra söta små fyrbenta å lite vad dom brukar syssla med ;-) <3

numera så kommer ju solen igenom träden in till vår stuga<3 älskar`t
våren är kommen igen....WHIIIEEE <3
 å i vanlig ordning så ääälskar tiger att reta sessan genom att tugga å leka med JUST DEN DÄÄÄR pinnen som sessan oxå vill ha ;-) det är ju såklart eeeextra kul när han veeet att han retar henne när hon inte får den ;-b
*hehe* kolla bara hans blick här...klockren!! ;-D

..när en bild gör så att världens snällaste och godaste hund ser ut som världens elakaste hund ;-)


macrobild mossa..<3
<3
<3
..å så va d detta med den mest vigaste i familjen... ;-)
men jag är imponerad..hon är extremt duktig<3

hon tränar å tränar genom å stå på händer å jula å d ena mä d fjärde dagarna igenom ;-) 
så dä tror på tusan ja...att till slut så "sitter det" :-)



snyyygggt gumman min<3


min ÄLSKLING<3<3<<3<3<3

Kvällspromenad med familjen<3
en liiiiiten ängela å sessan där långt ute på gärdet,hihi <3<3