måndag 2 april 2018

Äntligen...


...får man njuta av solnedgången genom träden♡♡♡ det går mot ljusare tider nu♡


Dax å lägga sig redan nu da :-/ för nu ä d jobb inatt igen..Efter Långhelgen här nu. Nu tar vi nya tag igen.., försöka få vardagen att funka med allt vad det innebär nu...när Jimmy jobbar så är jag med lillan försöka även göra skoluppgifter som vi fått hem å när han kommer hem så tar jag min nattsömn efter nattjobbet å då är han med lillan för att sen försöka LAGA middag å få in promenaden med Tiger å dylikt...orken kan tryta mycket lätt på mig när jag känner av min egen depression...så små saker för andra, kan bli enormt stora för mig ska jag erkänna..men det är inget jag vill lägga större uppmärksamhet  på kort sagt så kämpar jag på som faan med mitt egna där helt enkelt :-/ å Samtal ska ringas angående lillan.. å "skolträningen" ska fortsättas! Kommer INTE att lyckas få in henne i skolbyggnaden märker jag redan nu :-/ så vi fortsätter med att besöka dom på rasten.. vilket lyckas okej iallafall...
Känns fortfarande så overkligt att på bara några dagar så gick hon från att trivas å ha skoj i skolan, till att inte ens våga gå in i skolbyggnaden....det är som att "lära henne gå igen" om man kan uttrycka det så...symboliskt sett. Det är helt sjukt att på bara en helg så vände det till det värsta...  jag å Jimmy har även blivit erbjudna att prata med andra föräldrar till barn med samma problematik/diagnos.... det är skönt för oss att veta att vi inte är ensamma i detta♡ 

Nåväl...nu...är det Dax för mig att 'krypa in i kojjan' så man får lite sömn innan nattjobbet! 

Så..over and out för min del nu:-) 
Gonatt till er alla♡