lördag 14 april 2018

Vårkänslorna spirar...

...här på går`n <3 vår lille fyrbente pojk älskar när han får springa fritt på gården å leka med pinnar, gräva sina gropar å diverse skojsigheter ;-) <3

tiger å jag på mysig kvällspromenad<3
som inkluderade en å annan "vårrulllning" för lilleman hihi<3
det här trädet, inte så långt från vår stuga..är såå vackert träd tycker jag...speciellt när det är full av sina gröna löv<3 snart så!! för nu har våren börjat ta fart WHIIIEEE<3
Ååå du är så UNDERBAR vår lilla tiger<3 den bästa vän man kan ha<3
vårrullning va dä ja ;-)


isen smälter...å nytt liv börjar ta fart under fjolårsgräset<3


jag har knopat å ordnat med mina gamla mjölkkannor som jag hittat samt att jag gör fint med delarna som blev kvar av "sågstugestubben" som vi vart tvungna att ta isär strax efter vi flytta hit. så den vackra "stubben" har fått leva kvar här i olika delar av trädgården<3



våran lilla kelis<3 för oooj va kelig å pussig han är vår lille pussel<3



å fågelsången har verkligen satt igång kring oss nu<3 jag såg sädelssärlan häromdagen<3 å bofinken sjunger så fint nu m.flera<3  de enda jag inte sett ännu, är svalorna
å mina skaparfingrar får jobba igen<3 :-)
när jag klippt jimmy så blir hans hår perfekt som bomaterial till fåglarna<3 
då får dom en ljuuus å fin inredning iallafall hihihi ;-)
tuffa lilla blåmesen<3

å viltet som alltid strosar omkring oss härute<3

våran vackra vackra lilla tiger<3