söndag 27 maj 2018

HAHAHA....

...ja det ska ni veta...att jag har nog aldrig känt mig mer ur form än vad jag gör nu alltså😕......men leendet på läpparna försöker jag hålla!!
Sen tre dagar tillbaka så har jag haft sjukt ont i ryggen (mitt gamla ryggskott har gjort sig påmint ordentligt) 😠😢😩
Ser ut som en skitnödig gammal kossa när jag går😂😜 å skulle jag bli just nämnda så är det en mardröm å göra just det, då jag knappt kan sitta ner!!!!!.fan,fan,fan😠😠😠😤
Så min stackars sambo får lyfta upp mig från sängen så jag kommer upp på fötter å lilla Goa ängela försöker oxå hjälpa till..lilla gumman💚💖💚

Å detta i kombo med att jag inte har kunnat ta hand om mig själv nånting i princip..inga direkta vardagliga rutiner (ser till att ängelas rutiner funkar, vilket hon verkligen trivs med💚) men mina egna ser jag inte så långt ögat når...kosten..röra på sig..meditation osv...nä inget av det ALL vår energi och ork går till vår dotter. Och det är ju oxå ett val både jag och Jimmy gjort. Det är ju den enorma kärleken till henne som gör att vi orkar...

Men det är väl i just dom stunderna när man råkar tänka..HUR MÅR JAG?? Och när kläder i garderoben inte går på oss längre, man känner knappt igen sig i spegeln längre å orkar inte alltid bry sig om hur man t.ex ser ut, man tröstäter.. Det är då man inser att vi har lagt oss själva väääldigt mycket åt sidan😕 det vi haaar ork till nu är...att se till att ängela har det stabilt och bra💚

Å något som får oss att häpna å tappa hakan är...att på mötet på familjerätten sitter två st (inte vi) å dividerar om vilken helg dom skulle resa utomlands å hitta på den och den grejen (då lillan inte kunde vara hos dom) å i det läget kollade jag å Jimmy bara på varandra....😮😲 där satt dom å dividerade om en sån sak....å vi bara....vad är det för något?? Hitta på något själva som par...vad är det??? Så DET var skrattretande faktiskt å vi bara kollade på varandra när dom dividera sinsemellan om dom kunde eller inte den å den helgen.... så våra reaktion va bara...EHHHHHH😲😠😲

-Men OJ va tacksamma vi är över att få uppleva denna underbara själ som ängela är💚💚💚 att få uppleva hennes glädje...skratt..omtänksamhet...vi får se henne växa och utvecklas på sitt vis i sin takt.. å även fast hon ibland kan få oss att gå itu av frustration å ilska, så ÖVERVÄGER VÅR KÄRLEK TILL HENNE...ALLT!!!det frustrerande som sker...

UTAN TVEKAN!!!💚💖💚💖

PS -imorgon så ska vi på möte med rektorn på hennes skola och flera andra inblandade bl.a BUP, för att få igenom..så att hon får speciellt stöd i skolan, så hon vågar komma tillbaka till skola och fritids..