onsdag 30 maj 2018

någon sa till mig....


 ...att jag är mycket godtrogen....men att jag ska tänka på att man blir mycket sårbar när man är så godtrogen...detta fick jag höra för nu ca 4-5 år sen av ett väldigt bra medium som heter angel💜
då...förstod jag inte riktigt innebörden av dom orden. men idag...så förstår jag dom precis. jag inser hur otroligt godtrogen jag var...även mot dem som egentligen betedde sig respektlöst och illa mot mig😑
idag har jag förändrats vad gäller den biten...jag är fortfarande godtrogen såklart, MEN inte fööör godtrogen...
den personen jag har utvecklats till idag...säger vad hon tycker och står för det! tycker jag att någon har betett sig eller beter sig illa, då får personen i fråga höra det från mig!!! om så i skrift eller i tal öga mot öga..
då, liksom nu så kan jag nästan se rakt igenom en människa, och känna dennes osäkerhet (som är förklaringen till att denne beter sig riktigt jäkla illa) så att trycka ner mig i skorna genom att vara elak mot mig å dylikt... det går faktiskt inte,hehe för jag känner mig starkare än någonsin att framföra vad jag verkligen känner...inte hela tiden låtsas att allt är guld å gröna skogar å ha ett ständigt leende på läpparna å intyga alla runtomkring att jag mår toppen även fast jag skulle må skit inuti.
då jag är annorlunda i mitt sätt och ser annorlunda ut än "vanliga svenssons" vilket jag VERKLIGEN INTE tillhör hahaha😜 så har jag genom åren fått höra både det ena å det andra å dom som har hånlett åt mig osv.  men fan va stolt jag är helt enkelt rakt av bara😉 ATT jag ändå alltid har fortsatt att vara jag och att se ut som jag själv vill osv...!!

för det ska gudarna veta alltså😉 jag är INTE en av 'fiskarna i strömmen" å jag är jävla stolt över det faktiskt!!💚 de gånger under mitt liv som jag har försökt att vara en "vanlig svensson" så har jag känt att det inte känts rätt. Så gång på gång så har jag fått bevisat att det är min egen väg jag ska gå💚


..och genom att jag visar min dotter detta..Så hoppas jag att det blir en stark grund för ängela genom hennes  liv💚

För det är ju så vet ni...att visar du ditt barn att man inte får vara annorlunda.....Genom att själv vara rädd för det...så är det just DET du visar ditt barn... det tål att tänkas på för er därute som räds för det annorlunda och har satt barn till denna värld...☝💚  en liten påminnelse bara....!!

Hehe😄 nu springer tjejjerna runt stugan här å har vattenkrig (även Jimmy for förbi med en hink)  hahaha  kanske ska joina dom nu😄😄😄😄💦💦💦