lördag 5 maj 2018

vilka framsteg.......

...vet ni vad??? 💚💚💚 nu i fredags sĂ„ ville Ă€ngela Ă„ka in till skolan och hĂ€lsa pĂ„đŸ˜ƒ och helt sjĂ€lvmant sĂ„ sĂ€ger hon att hon kanske kan tĂ€nka sig att vara med pĂ„ sista lektionen....alltsĂ„.....detta Ă€r ett sĂ„nt stort steg för henne...heeelt otroligt....Ă„ jag Ă€r sĂ„ stolt att jag spricker... hon kunde inte ha nog brĂ„ttom in😄

frĂ„n att (för nĂ„gra veckor sedan) inte ens kunna vara inne i skolbyggnaden ens, till att hon nu gick in.....hon gick in....hon va sĂ„ JÄKLA DUKTIG....Ă„ jag mĂ€rker hur mina ögon tĂ„rfylldes av glĂ€djetĂ„rar...Ă„ Ă€ven fröknarnas... jag kĂ€nner klumpen i halsen nu hĂ€r nĂ€r jag skriver...för jag kĂ€nner en sĂ„n enorm stolthet....jag Ă€r sĂ„ himla stolt över henne!!!💚💚💚💚💚💚
Ä vilket bemötande hon fick...min lilla Àngel...alla kramar frÄn hennes klasskompisar Ä lÀrarna m.flera.
alltsÄ...jag Àr sÄ förbannat stolt över henne...pÄ alla sÀtt Ä vis...

min lilla/stora tjej💚💜 har övervunnit Ă€nnu en rĂ€dsla...du Ă€r sĂ„Ă„Ă„ duktig Ă€ngela!!!

mitt ÄLSKADE barn💚💓💚