onsdag 26 december 2018

Det som kan göra min dag....



...kan vara en sån här stund..då jag stannar upp under promenaden och kollar mig omkring..lyssnar..drar in doften....jag ser dom där små tingen...dom där små tingen som kan göra mig så själaglad....bara en sån sak som att se trädtopparna få det sista av dagens solstrålar💚💞
när det har hänt alldeles för mycket av det tuffa i livet under en period...så har det blivit så mycket färre av dessa stunder......dessa stunder som är något av det viktigaste för mig...de tuffa stunderna har tagit all energi från mig...även i såpass grad att jag inte har haft energi och ork till att ta hand om "det jag bor i".....min kropp! (vilket jag skrivit i tidigare inlägg)

men dessa naturupplevelser.....dom MÅSTE jag ha för att må bra i själen💚 
det har blivit så mycket färre sådana under detta året..å dom saknas mig...

men som låten säger......EVERY LITTLE THING IS GONNA BÈE ALRIGHT (med bob marley)
och dom orden tror jag på!!...för jag är IIIINTE!!! den som ger upp i första taget!

om man åker som på en räkmacka genom livet så utvecklas man inte lika mycket som när man får kämpa sig igenom...så hur konstigt det än låter så är jag jäkligt tacksam💚💚💚💚



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar