söndag 30 december 2018

Nytt år....

...imorrån är det nyårsafton!
Ska bli intressant å se vad 2019 har att bjuda på?? Vi har både förväntan och oro inför hur våran vardag kommer att se ut?...kommer vi att KUNNA ha varsitt jobb eller vi bli en av de föräldrarna (som flera andra hemmasittarbarns föräldrar) där en av föräldrarna  måste vara hemma med sitt barn som mår dåligt. Vi vet att det kan vara av åt både det ena å det andra hållet....så visst finns det tankar som oxå medför en viss oro... Men vi ska verkligen försöka göra så gott vi kan..! Både jag och Jimmy. Å hålla hååårt i de  styrkan vi har både i oss själva och styrkan vi har tillsammans💚
Jag har varit sjukskriven en andra gång från jobbet nu över julen. Då jag är nära "väggen" ....fick frågan av Jimmy förut om jag verkligen är redo att börja jobba igen?...Jag dröjde en stund med svaret å svarade att jag faktiskt inte visste?... Jag vet faktiskt inte...Men något jag verkligen vet...det är att jag kämpar som f...n rent ut sagt. Men kämpa...det slutar jag ALDRIG att göra...det är därför jag är vid liv...rent ut sagt. Sen depressiontillståndet tog sig in i min kropp 2011...Jag lovar å svär...Jag kämpar varje dag!! För jag är INTE den som Ger mig! PUNKT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar