lördag 29 december 2018

Knäna`värker å jag vankar fram som en pingvin...

...å jag känner hur jäkla tung mitt "tempel" är...uaaaaahhh😟😢 hur har jag kunnat tappa greppet så?...eller ja.....jag vet ju svaret på det...ren och skär TRÖSTÄTNING😟😠 och då jag går ner i vikten genom en LIVSSTIL alltså går ner i vikt långsamt men hållbart (som för 7år sen)...och inte bantning! så kommer min kropp sakta men säkert komma i sin fas igen. som jag har räknat ut det så kommer jag troligtvis att ligga precis under mitt BMI nästa vinter.. och för min hälsas skull så är det d allra viktigaste! så...japp...det är bara att ha tålamod och sakta men säkert få känna att jag kan röra mig lättare å knäna får mindre belastning. hahaha😜 så jag ser ut mer lr mindre som en "julskinka" nu😆  om man ska prata om utseendet.  men för fasen HÄLSAN är det som är viktigast!! jag vill inte vara i någon riskzon för hjärt å kärlsjukdomar m.m!! jag är ju för fasen mamma den den underbaraste lilla tjej💖 å hon ska få ha sin mamma kvar...länge!!! så var det med den saken!!!
så nu..är det bara att ha tålamod👌! 
men aldrig mer säger jag bara!!! detta får bli andra å SISTA gången!!!
hittade denna bild på mig å jimmy😉💚 "there would be LIGHT"😂😂 upplysta som få...😉😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar