söndag 10 mars 2019

Kämpa,kämpa,hejja,hejja...

...jajjemän💪😌...igår morses efter jobbet så bara bestämde vi oss för att köra ett ett nytt "ryck" med den galna dygnsrytmen😟 redan på natten när ängela ringde mig medans jag jobbade, så sa ja faktiskt till henne att det är bra om hon INTE lägger sig och sover,då jag tänkte att vi "dygnar" (de var ett av tipsen jag fått av de andra föräldrarna i "våran båt" som har erfarenhet av samma situation)då jag hade lite i tanken att köra fredagen som försöka-vända-tillbaka-dygnet-dag😊 då man har mer ork då man vet att vila väntar två dagar efter det.. 
om vi har lyckats??? fråga mig igen om några dagar😊

jag misstänker att detta inte blir första gången som dygnet kan komma att vändas...så det är nog bra om vi hittar en metod nu som förhoppningsvis funkar👌
då det är lätt att barnet blir isolerat hemma i den sits som vi är i nu..så är det verkligen GULD VÄRT när man kommer iväg på skojjigheter😊 vi drog till våra fina vänner i årnäs nu i fredagskväll å JÄKLAR VA MYSIGT d var!💜 då livet har krävt mycket av mig så har all min tid gått till det vi är i..så detta med att träffa vänner som innan t.ex har ju varit ett minne blott alltså😢 men jag har fina vänner omkring mig som står mig mycket nära💖 och jag vet att ni är kvar när livet är lättare igen så småningom. det är DET som är sann vänskap..och det värmer i själen..💖💚💖
så det var sjuuukt härligt att åka bort å umgås med vänner så där spontant😀💚 samt att oxå ängela höll igång då vi nästintill hade dygnat för att komma i rytm med dygnet igen då.  så det va riktigt najs att hänga där en stund å tjattra å skratta över några koppar kaffe😊
man vet att man bor på landet när man möter hästar på promenaden (prickarna längre bort på den här vägen)😉 därav så blev det ingen "pratstund" med hästarna i hagen längre fram på min promenad. för dom båda var ute på tur idag😊 en med ryttare å en i grimma å grimskaft😊 annars så brukar den ena hästen vara rätt nyfiken på totte då han aldrig har träffat en katt innan tydligen😉fick jag reda på häromdagen när jag prata med en av hästägarna💚
"du" håller fortfarande ett grepp om oss...men nu får du allt släppa fram våren💚💚💚💚💚
det var en hård natt i natt för mamman anna då jag endast fick 1!! timmas sömn😡 då först å främst jag hade pimplat kaffe i årnäs och sen låg jag och spände mig för att inte väcka lillan då hon vaknade till igen på natten. jag jäklar alltså....jag låg å vred och vände mig i 6-7 timmar....ögonen kändes som två stenar å huvudet som en enda stor sten GHAAAHH😞

MEN ängela å jimmy sov så gott när hon väl somnat om igen😍💚

men som rubriken lyder så kämpar vi på med detta å hejjar på oss själva när vi kommit steg framåt😍

skam den som ger sig vet ni💪💪💪

men fasiken alltså....den största kämpen är min dotter....hon är helt fantastisk alltså......💖💕💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar