söndag 17 mars 2019

Så mycket energi...

...åååhhhh ni ska veta....det var fullkomligt UNDERBART i förmiddags💚💚💚 som vanligt tog jag å tiger våran dagliga promenad😊 och känslan som jag kände ute idag....jag anade våren.....WHIIIEEE😍😍😍💚 idag gick vi bort till trollskogen å där släppte jag min lille kille så han fick springa fritt i skogen💚 tiger första mål var....hihihi såklaaaart bäcken😍 han är så hiiimla söt när han grejjar å ordnar å har sig💗💗💗
han njöt verkligen...å jaaag njöt med💚
medans tiger njöt på sitt vis, så ställde jag mitt mot ett träd och bara njöt.....💚 jag kände hopp och livslust och förhoppning inför våren och sommaren och allt vi ska uppleva💚 jag lyssnade på naturen...vartenda litet ljud....hackspetten uppe i trädet...den lilla fågeln i ett träd längre bort💚 jag kände en sån härlig energi och "söp in" allt...allt jag såg och hörde å dofterna i skogen...det var såå underbart alltså....💚
min älskade trogna lilla vän💖💖💖


vårat förra år var tufft....men nu har vi kommit lite mer i fas i allafall och jag ser fram mot att njuta som faaan😉rent ut sagt😉💚 av alla våra utflykter å bus som vi gör😍💚
...detta...att vara därute i naturen....det är som meditation för mig....💚💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar