söndag 3 mars 2019

Världens mysigaste medresenär...

...är våran lilla tiger💕💕 idag när jimmy va i skövde å köpte mat åt tiger, så köpte han även med ett hundbälte så våran lilla goding oxå kan åka med därframme i bilen😊 vi har pratat om å köpa ett, så d va kul att han kom hem med det idag😊
vi invigde det nu ikväll å tog en tripp in till mc-donalds där tiger fick för första gången beställa på drive in😂😉 det blev en naturell hamburgare😉 

d var väldigt gossigt å ha tiger så nära mig när jag körde å så en å annan puss såklart😊💚💕

är med i en bokklubb å bortemellan så beställer jag böcker😍 här är senaste boken jag beställde...verkar skitbra😍 ser fram mot å läsa den...schamanism intresserar mig💚 visdomen som indianer bär på intresserar mig mycket som ni som följt mig länge vet💚 har ju även indianer intatuerade på min kropp💚


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar