söndag 21 april 2019

Denna långhelg har vart LJUVLIG...

...helt klart💚fyra hela dagars ledighet😍..inga krav från skolan, inga andra krav heller...krav mår vi oftast dåligt av....
älskar att vi ser solnedgången från vår stuga, mellan träden...det är så vackert💖 jag å tiger satte oss på en filt å njöt av när solen gick ner mellan träden, å sen kom goding å la sig i famnen😍 såå jäkla mysigt💚

å du...vår ÄLSKADE hund...våran lilla tiger💖 å när vi hörde rådjursbockarna "vråla" så märkte jag att han blev nästan lite rädd, gubben lilla💚 men ska ju erkänna att...när jag första gången hörde en "ropande" rådjursbock så blev jag skiträdd, hehe å sprang nästan in i huset jag bodde i då. dom låter rätt illa när dom vrålar sådär, så det gäller att man vet att det är en rådjursbock man har i närheten😉
å ni vet....vaaart han än går nästan alltså...så har han sina "bebisar" lila och gula frisbeen. dessa är hans aaabsoluuuta favoriter hihihi GODING💖
Under påsken har vi både varit iväg och firat påsk hos jimmys familj i hjo och även firat här på hemmaplan med min familj💚 här nedan har ni smaskigheten vi blev bjudna på till efterrätt hos bror min😍😍😍 visst ser den god ut va😍😉 de små topparna är marängsmörkräm dää ni😉