söndag 7 april 2019

När våra steg styrdes bort mot solnedgången....



du å jag å solnedgången💚💛💚




jag hoppas att du..vår ÄLSKADE tiger..är med oss i många år till!!!! något annat tål jag inte ens att tänka på...


i alla år hittills av ängela snart 10åriga liv..så har jag tagit med henne på såå många utflykter både hiit å diit💚 men nu har jag förstått att min lilla tjej börjar att bli stor😍 å tycker inte alltid att det är lika intressant som förr att hänga med på utflykter. å jag tänker INTE tvinga henne... då jag vet hur det kändes när man själv var i hennes ålder å man förväntades/kände sig tvingad att medverka i sådant som man verkligen inte ville. jag minns känslan....och den vill inte jag att ängela ska behöva känna. likväl som man i hennes ålder tyckte det var kul när man fick ta med sig en kompis på utflykterna😊 minns det som igår..😍 så dit har vi ju nu kommit då vårat lilla frö har börjat att bli sin egna "blomma"💖 vilket jag ALLTID kommer att låta henne vara💚...ALLTID!

så bilden här ovan är endast mig å jimmy när vi var borte vid hornborgasjön förra helgen vid naturum💚 nästa tradition som vi alltid har under våren är koooosläppet😍
😂
jimmy med sin favvo"keps" 😉 han har fått ta beslutet av ett speciellt skäl, att ta bort sina dreadlocks. så nu kan ha ha sin goa "engelska-keps" igen😊 men MINA dreads dom tar jag INTE bort😍

mitt älskade barn💖💖💖💖💖💖💖...guuu`va söt du är där du sitter å "leker" med vännerna som du spelar med på internet😊
hehe😃hon har numera fullt upp vår lilla dam...hon pratar med sin jämnåriga vän från dalarna på högtalartelefon samtidigt som dom då spelar med sina gubbar i roblox😊, eller så spelar hon fortnite med sin "PV" (å jag gissar att det är förkortningen på pojkvän hihihi )  det är en pojk som är 12 år som hon har träffat via fortnite å dom"snapar" alltså skickar snapchats och facetimar å pratar nästan varje dag sen några dagar tillbaka nu😊💚huur gulliga som helst-är en supersöt kille med ögon att dö för😊 såklart att jag har fått se honom hehehe  (och NEEEJ det är ingen vuxen bakom denna pojk) vi är myycket nogranna med reglerna när hon pratar med andra på internet. och hon verkar ta dom reglerna på allvar, då ni oxå vet att det finns idioter därute som utger sig för att vara barn å ja....ni vet ju resten😠 så det är vi MYCKET nogranna med här hemma då vi har en tjej som är aktiv internetanvändare!

som ni ser i bild här så har vi införskaffat en mikrofon samt gamingset till henne så hon kan prata med sina medspelare i fortnite😊 hehe så ja...hon har fullt upp😊 lilla älsklingen💖💚💖