söndag 14 april 2019

En jäkligt bra dag...

...har det varit idag helt enkelt😍💚😍 jag har en sån jäkla bra känsla i kroppen👌det har nog att göra med att påskhelgen är på G😍 fyra arbetsnätter å sen vad blir det....4 hela dagars ledighet😍😍😍 så nånstans så känns det som att ledigheten  redan har börjat lustigt nog😊 kanske är för att jimmy är "ledig" dessa dagar nu å vi tre är mycket tillsammans å njuter gott💚 så det är nog därför jag har en sån gooo`känsla inför denna veckan😍
nu ska vi ha en mysig kväll innan jag sussar nån timma innan jobbet😊

min älskade, älskade dotter💖 mitt barn som jag har burit på i 9månader...jag fick känna hur du rörde dig inuti min mage...dina hickningar å varenda liten rörelse💖 jag har ALDRIG velat dig något ont...aldrig NÅGONSIN!!💚 de som inte känner mig å inte förstår mig..de som anser mig vara annorlunda jämtemot "de vanliga/normala" de som har påstått att jag inte är en bra mamma för dig (betonar dock att dessa främst tillhör en människa som kände sig otroligt sviken av mig, då jag var den som valde att vi skulle gå skilda vägar) men likväl som jag har min åsikt om hur andra föräldrar har varit mot sina barn så vet jag att det finns en å annan till som även dom har en åsikt om ens föräldraskap. så är det alltid....tyvärr👎 och det är ju hemskt tråkigt att dessa människor beter sig på det sättet. men man har ALLTID sin vetskap om att det där är...bara ord...ord från människor som på något sätt inte är nöjd med sin egen situation....från en som...inte mår bra...från en....som kanske har förlorat sitt egna barn.......å som bär på en sån tung sorg som med all säkerhet inte går att beskriva med ord...jag kan inte säga att jag förstår hur din sorg känns inuti dig....jag kan bara föreställa mig.....

men vem det än är som skulle säga att mina avsikter skulle vara att vilja mitt barn illa, den vet inte vad kärlek är...verkligen inte....

-det är en kärlek som nästan gör ont i hjärtat av att känna....den är enoooorm...💖
den som vet vilken kärlekskänsla jag menar...den skulle ALDRIG någonsin påstå att jag nååågonstans skulle vara en dålig förälder till mitt barn.

all sån här negativitet från en människa grundar sig alltid i något hos denne själv.. det har jag verkligen lärt mig genom mitt 36-åriga liv.

och det är oxå därför jag har blivit så pass stark i mig själv, och därmed oxå har en starkt skyddande "hinna" runt mig när någon försöker "skada mig".

och åter igen...det är jag sjuuukt TACKSAM över💚💪💚

du är så unik jimmy...💚 å lika "galen" som "miself"😜 vi är ett sånt jäkla bra team😍 *hahaha* t.ex...jag har aldrig någonsin varit så heeeelt mig själv med någon tidigare pojkvän, som jag är med dig😂😂 vi fiser å rapar😂😂😜å fånar oss å skrattar oss dubbelvikta😉😂 jag lever faan ut med dig going💖💚 med dig hoppas jag aldrig att jag "vissnar"! 

det är inte för intet vi kallar oss familjen "flipp" hehehe😉
medans jag har skrivit detta inlägg nu, så har jag hunnit både hänga lite tvätt å ätit middag, kollat lite på våran nuvarande serie vi följer (orange is the new black) å ängela sitter å facetimar med sin "pv"😉 och en till samtidigt som dom tre spelar fortnite med varandra under tiden😊 hehe hon har fullt upp våran lilla dam😉💚 men jag är såå glad för hennes skull att hon verkar ha så kul med sina nyfunna vänner som hon har funnit även på internet. och dessa bor i mariestad, en bor här i grannbyn å slutar väl med att dom kommer att träffas snart IRL gissar jag😊verkar så💚 och en gullig jämnårig tjej i dalarna...ja....ni ser....hon har fullt upp lilla madammen😉💚 men jag är jätteglad för hennes skull. också då hon ofta har svårt att åka hemifrån pga ångesten.. men vi försöker ändå se till att hon kommer ut regelbundet så gott vi kan.

men nu så säger jag godnatt...börjar bli dax att knyta sig innan det är dax för att åka till jobbet💪

hej hopp sålänge💚