söndag 5 maj 2019

Denna vecka...

 
...blir riktigt härlig alltså😍😍😍
för det första så blir det bara 4! arbetsdagar för mig (tre för jimmy) å så har vi familjemys på torsdag kväll💚 å på fredag efter frukost så ååååker jag ner igen😍😍😍😍😍😍 jag behöver numera kanske inte skriva vart det bär hän😉 för ni fattar nog att det är till "mitt andra hem" skåne/österlen som min färd styr mot💚

 denna gången är det bara jag å lina som ska hänga💚 albin är hos sin pappa å ängela är med bappa och med sin bästis💚 så denna gången blir det baaara annaålina-tid😍💜 det ser vi fram emot..för det behövs det oxå!!! kunna bara göra det viii vill å prata om vad viii vill😍 
 jag å havet..💙
 lina...å havet...💙
 att vara där nere betyder så otrooooligt mycket för mig💚💖💚 vad vore jag utan att få åka ner dit ett par gånger om året...


 konstnär som hon är....min vackra vän💚
 såååååå duktig....😍
 jag å lina...vi är varandras "batteriladdare"💚...är den ena låg så räcker det med att prata med den andra för att känna sig i bättre energi igen. vi är verkligen varandras ja...."batteriladdare"😊💚
 våra små älsklingar för några år sen vid stranden i kivik💖💖
 😂😜

 skånska "slätterna"😍
 asså...jag längtar så jag spricker😍(som varje gång) till att åka ner....bara några dagar kvar nu😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍YEEEEEIIIIIHHH💖💖💖