söndag 19 maj 2019

Uttrycksfull....

...tycker jag att denna bild är...denna tog jag även denna nere i österlen💚 målet med många av de bilder jag tar...är att dom ska uttrycka något....en känsla....känslan i stunden💚 jag försöker att uttrycka det jaaag upplever när jag är där och då...jag försöker att visa er det genom fotot jag tar. sen så är det alltid i betraktarens öga...den känslan jag hade vid bildtillfället kanske inte du delar med mig...du kanske får en annan känsla av att begrunda mitt foto?... likväl som att sång, musik, måla, skriva, skapa på olika vis osv, osv är ett av alla sätt att uttrycka sig...så får man genom något eller några av dessa ut "sin själs sång" på något vis (i vissa öron låter det säkert flummigt) men sen vet jag att flera av er förstår vad jag menar...💚
jimmy möter upp mig, totte å tiger på vår promenad💚 vid fototillfället så badar vår lille tigerpåjk i sin alleles "egna badpool" hihihi
💖💖
det är lustigt...men den senaste tiden så har jag haft den märkliga känslan, att jag måste hinna med....jag vet inte vad det är jag ska hinna med, å varför...men det har varit en mycket märklig känsla...och har stundtals gett mig lite obehag...men obehag kanske är för att jag är rädd att någon ska gå bort i min närhet, eller att något ska hända....jag vet inte....det har varit en märklig känsla bara?........🙎 

å påtal om att hinna med.....det är något jag oxå blir påmind om...att åren går å ens kropp blir äldre å äldre...

min brorson alex💚har precis gått å fyllt tonåring, medans det känns som att det var igår han kröp runt på golvet hos bror min💚

att tiden går....det framkallar flera sorters känslor inom mig kan jag säga...
   

alex...finaste alex💚 låt ALDRIG någon "måla om dig" var alltid den "blomma som just DU är"💖