lördag 4 maj 2019

Det bästa...

...med att bo som vi gör💚😍...det är...DETTA!!!💚💚💚
Jag totalt ÄLSKAR just detta....att kunna bara gå utanför dörren å se dessa vackra varelser💚💗 det går ofta rådjur nästan precis utanför våran stuga..nere i den gamla hagen. å både jag å jimmy har märkt att dom har börjat att vänja sig lite vid oss😊💚
å nu häromdagen så foor jimmy in till mig i huset å hämtade mig, för att visa de två älgarna ute på gärdet😍😍😍


det var en älgmamma med sin kalv som låg å vilade gott ute på gärdet bredvid oss😍å rådjur gick även och betade kring dom...helt oberörda av varandra...det är så det ska vara...💚💚💚 och den känslan får jag oxå när jag går å pular i trädgården och rådjuren är avslappnade trots att vi befinner oss så nära varandra det är så det ska vara...man vill inte varandra något illa...man bara är i `symbios` med varandra..💖💚
älgmamman hade såklart STENKOLL😉 på oss, medans kalven var mer avslappnad

här ligger älgkalven😍
*du där..i vitt hår..jag har STENKOLL på dig* 😉😉


just chilli`n 😉💚



vackert som alltid när solen går ner mellan träden ner mot hagen😍


naturen vaknar...💚å även dessa små liv💚



en av de två hästarna som tycker att man är riktigt intressant när man spatserar förbi under promenaden😊
å i slutet av denna promenad så befinner sig tigers nya bad"bassäng"😉😍 ett stenkast från vår stuga, tänk vilken tur han har vaa😉💚
såå vackert med den blåa himlen i bakgrunden😍😍😍💚