torsdag 30 maj 2019

Min lilla "gullefrans"...

...som veeeerkligen "blev med" glassmustach igĂ„r😄💚
going!! den hĂ€r glassmustachen pĂ„minner om ett kort jag tog pĂ„ dig nĂ€r du var kanske tre Ă„r...det kortet har jag idag i min plĂ„nbok💖😍 men Ă€ven en 9Ă„ring kan "odla" glassmustach minsann😛😍
helt naturell mamma anna😉dötrött efter jobb, inget filter, inget smink..hehe bara en helt naturlig anna panna helt enkelt😉😎
...jag kunde inte lĂ„ta bli att stanna till vid dessa hĂ€starna pĂ„ jobbet....jag blev rĂ€tt hĂ€nförd alltsĂ„....dom var sĂ„ vackara att se pĂ„....och den vita hĂ€sten nĂ€rmast var sĂ„ otroligt vacker...som i en saga pĂ„ nĂ„t sĂ€tt...jag kunde inte bara fortsĂ€tta Ă„ka vidare....sĂ„ jag stannade och beundrade dom en stund💚😍 


..Ă„ den blĂ„a himlen och solens första strĂ„lar..😍😍😍💚 det var vackert...😍