söndag 1 september 2019

Barnsligt glad...

...hahaha😉😊😊jo...men lite sĂ„dĂ€r barnsligt glad Ă€r jag allt! jag har suttit med denna lilla datan som Ă€r framför mig nu..i snart 10 Ă„r😼 men nu sĂ„ kommer det in en annan och större labtop som frĂ„n början var min fars, men som han gav till oss. vi gav den först till jimmys systersöner för att dom ville spela pĂ„ den. men dessa spel passade inte till den labtopen. alla datorer Ă€r inte speldatorer. sĂ„ dĂ€r blev inte labtopen sĂ„ intressant lĂ€ngre dĂ„ den inte kunder ta deras spel. sĂ„ den blev liggande...tills jag kom pĂ„...men va fan...jag har ju haft min lilla i 10Ă„r Ă„ innan den kraschar sĂ„ kan jag ju lika gĂ€rna ta den stora labtopen😊 
sĂ„ detta kan vara sista gĂ„ngen jag sitter Ă„ bloggar vid denna lilla "plutten"😉 vĂ€ntar bara pĂ„ att nĂ€tdelen till laddaren kommer hem till oss Ă„ sen Ă€r det bara Ă„ köra😍
jag tycker att himlen ser ut som en enda stor gröt verkligen...nĂ€r det Ă€r Ă„ska pĂ„gĂ„ng...vilket det var hĂ€romdagen. Ă„ hĂ€r sĂ„g jag till att jag Ă„ lilleman hann ta mĂ„rronprommisen INNAN det brakade loss😼
naturen kring vĂ„rat hem...LOVE IT!!!💚💚💚