lördag 21 september 2019

När vi bara är två...

...som sker var tredje helg..så är det väldigt viktigt att vi båda återhämtar oss och laddar på med ny energi igen..så vi kan vara de bästa föräldrarna till L fram tills nästa gång vi laddar om💪
denna gång så for vi till grevbäck å sov över i friggeboden😍 jag besökte dammen och satte mig där å njöt å andades in ny energi💚

hösten 2019 börjar göra sig synlig..💚

dagen efter så va vi utflyktssugna å det nappade svärfar på direkt😄 å så go å sällskapssjuk som han är, så tog han med oss bort till ett berg som heter varberget😍å vilken vacker utsikt fick fick beskåda alltså😍😍😍 å rakt föröver så såg vi karlsborg och såklart karlsborgs fästning oxå😍

fästningen i egen hög prakt😍
min goa svärfar💚många skratt mä dig du😂du ä ungefär lika galen som jag😉

alltså...utsikten...😍😍😍



när man är högre upp än träden....det känns rätt mäktigt må jag säga😍




tack finaste svärfaren för att du visade oss detta vackra💚å att få höra dina historier å minnen från trakten ekring💚