söndag 22 december 2019

Inte många dagar kvar nu...

 ....tills tomten kommer😉🎅🎄😉! det tycker "svampbob" här bakom mig är riktigt spännande😉 svampbob undrar ni😮😉 nä förstår ni...när inte jimmy gör något alls med sitt hår, å bara låter det "leva fritt"..då blir han genast....SVAMPBOB😂😂😂 jag MÅSTE ju egentligen ta en bild på det när det är som "värst"😂 här ovan på bilden så är ju svampbob tillplattad i håret...så tycker ni att jimmys hår är stort på den här bilden? då skaaa ni bara se när han förvandlas till svamboob alltså😉😂😉
rätt så ofta så dyker det ju upp minnen på instagram...bilder som man publicerat för flera år sen...å denna bild alltså....jag blir så varm i hjärtat💖💖💖 denna dag så hade dom nobeltema om jag inte minns fel....därav denna söta lilla klänning som hon valt dagen till ära...åååh hon är så hiiiimla fin...denna bild alltså....nä jag blir bara så varm i hjärtat💖 
 jag har fått hemskickat massa material från en arbetsterapeut på bup, å däribland så fanns denna😍 priset var inte det billigaste,MEN det fanns mycket bra hjälpmedel som var mycket intressant😍 jag tänker även låta henne få kika lite själv i denna broschyr, å se om hon fastnar för något specifikt...fanns ju flera sånna här "stressbollar/figurer" å liknande😊 nä, det var intressant material jag fick hem och även mera bildstödslappar, så har jag kunnat uppdatera bildstödsschemat lite oxå😍👇

dagens känsla är något som jag infört oxå...när hon inte orkar prata om vad hon känner så är detta en jättebra grej vi kan använda..t. ex👌 👇


Denna "rockar" ju extremt bra!! den är riktad JUST TILL DIG som tidigare-eller i detta nu..dömer ut mig som förälder....😠! och som inte har en aning om vad att ha en neuropsykiatrisk funktionsnedsättning (NPF) innebär....! 

lev...och lär...är det enda jag har att säga TILL JUST DIG! -å så vänder jag på klacken direkt och går så långt ifrån dig och dina åsikter om mitt föräldraskap som bara är möjligt, samt tagit bort kommentarsfunktionen härinne på min blogg-då du inte höll snattran där heller....å så fortsätter jag att vara den bästa mamman för just ängela💖💪💖

precis så "mycket" bryr jag mig om dom där åsikterna ni har😝😝😝

💃over and out💃