torsdag 26 december 2019

Julaftonsmys 2019...

 ...vartannat år i hjo å vartannant år hos bro`😍
 ...å i år var det dax att få känna på julstämningen i bror min`s med familjs hus💚😍
 hahaha😜😝å ännu en gång så agerar anna "zombie"😂 ännu en gång så har anna inte hunnit att sova😝 jag försökte att ta ledigt för en gångs skull på julafton, men jag var för sent ute denna gång då givetvis..så det gick inte igenom😖 så..jajjemän💪💪💪så dä va ut å köra paket å tidningar på natta` för å sen hem å "preppa" det ena å det andra😊 å göra sig själv å ängela i ordning å sen hämta gamlingarna på respektive platser😉💚 åååå seeen iväg mot målet😍😉

härovan så har min brorson sitt nya tyngdlyftningsbälte runt magen om ni ser det, det var en av hans julklappar😃 han lånade även ut sitt databord till ängela, så hon kunde sitta där å spela å ha det som en "slappna av plats". å då och då så kom hon ut till oss och umgicks, när hon själv kände att det kändes ok💖 det var väldigt jobbigt till en början när det blev så många människor på en gång för henne. så rätt snabbt så fick vi packa upp "plan B" ...men då hon visste att hon hade möjlighet att gå undan till "sin plats" så gick det mycket bättre och hon umgicks bland oss andra på sina egna villkor💖💚TACK FINASTE ADAM för att kusinen din fick låna ditt bord under julfirandet😍

 jag är glad över att ängela har fått uppleva julgran varje jul ända sedan hon föddes💖

 min älskade flicka💖💖💖
 ängela med mormor  och en skymtande morfar bakom💚

 ..i väntan på tomten...😉 å det var viktigt att jag höll om henne när han kom..då hon brukar bli blyg för tomten😉

 men....ooooj vilken ljus röst du hade i år tomten😉😂 å va mycket julgodis du hade ätit😉😂😂
 vilken coooling till tomte det kom i år😉😉😂😂
 ....hahahahaha...å väldigt närsynt😂😂😂
 å "tomten" verkade inte vara mån om sina egna kulor han😂😉men om man är över 200år så kanske...dom har...skrumpnat....😉😂😂😂😂 han satt så fint ihop med benen såh😉

 awwwh💖💖 å så sessans lilla svansstump😊
 julklappsutdelning💚

 å vi fick en väääääldigt glad tjej när hon fick precis vad hon hade önskat sig😍😍en handkontroll som hon kan spela fortnite med😍 hon krama om oss båda på samma gång å blev så himla glad💗💗💗😍är hon glad så är jag glad...thats it!!😍💖
 lilla gummis💖💖💖
 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
JUUULMAAAT😍😍😍😍😍yummie!!!
 du är så urgullig hjärtat mitt💖💖💖å gång på gång upp med handen å rätta till glasögonen...som du alltid gjort...hela du är en sån SÖTCHOCK💖💖💖

 å julklappsleken blev det såklart i år igen😍😍😍hehehe det blev bl.a att jag å helena krigade😉😂om de svarta små väskorna..men jag var en snäll vinnare å delade vinsten med henne😊det var två små svarta väskor, så hon fick såklart en av dom😄 detta var väl egentligen 2st necessärer, men min ska jag ha som kameraväska som jag kan ha om axeln, med både kompaktkameran å mobilen i😍å ängela fick de vinsterna hon ville ha oxå😍 så det slutade jäkligt bra det😉
 😊
 så här kan en sliten osovd tomtemamma se ut😂😜😝

men denna mamma va faktiskt ändå uppe till sena timman sen på natten....min kropp var trött men ändå hade jag massor av energi😍