fredag 1 maj 2020

Premiär för vår hängmattta...

...till våran stora glädje😍😍😍

















sakteliga så blir björkarna grönare å grönare..😍💚💚




det har varit ett par riktigt fina dagar med mycket blå himmel och sol😍 så under vår karantänvecka så ska jag inte klaga på vädret iallafall😊

jag är supertaggad på att komma tbax till jobbet igen på måndag, och det har känts bra att vi tog detta beslutet sen vi fick reda på att hen som vi umgåtts med hade covid-19. det kändes rätt att ta sitt ansvar..verkligen. 

som tur är så har ingen av oss i familjen blivit sängliggande..det är jimmy och jag främst som har haft förkylningssymptom. men jag tycker att jag känner mig piggare😍 och har kontakt med chefen här nu om att jag är taggad på jobb på måndag igen💪😊 det är en ny situation för skolan oxå...och vi har en dialog med dom regelbundet nu, men hon får inte vara i skolan pga att vi har varit med smittad person. personen hade givetvis inga symptom när vi umgicks, men då det har varit flera fall som smittat utan symptom😯 så tog vi det säkra före det osäkra..och isolerade oss...med respekt till andra då risken var mycket hög att även vi bar på viruset. jag försöker använda mitt sunda förnuft mycket i detta oxå...det sunda förnuftet varvat med restriktionerna som vi alla hör och läser om varje dag😵