söndag 3 maj 2020

Valborg i karantän...

...firades hemma med grillkväll mä familjen😍💚 då vi endast har haft symptom och tur nog inte har varit sängliggandes, så har vi kunnat ta karantänen på ett bättre vis å tillåmä fått saker gjorda som man inte hunnit med annars😊 ängela såg jättemycket fram emot å grilla med familjen..å det värmer såååå himla gott i mitt hjärta å se hennes glädje ni vet💖💖💖hon äääälskar när vi gör saker som familj😍 å hon ääälskar våra familjekramar💖  jag säger bara...hennes glädje är min glädje.........💖💚💖
..när man älskar någon så mycket att hennes totala glädje och lycka känns så starkt i mitt hjärta oxå...
i veckan nu så har vi kört både fotboll, GRIS å apan😄 hahaha å så lerigt som det har blivit i vår trädgård nu i år, så drulla` vi alla i backen åtminstone en gång var😂😂 ja jävv`lar va vi skrattade..
😍😍😍


vi fick varsin blomma av ängela💚 som vi satte i håret å hade resten av kvällen😊
..från valborgsaftons morgonpromenad😍💚


😂


som många gånger innan så hade jag med mig promenadsällskap i form av två av våra sex familjemedlemmar😊 bästisarna tiger å totte😊💖💖
ja...jag säger det ännu en gång....om karantäntiden skulle vart tvungen att spenderas i lägenhet så vettefasiken alltså...vi är GRYMT tacksamma över att bo på landet...verkligen alltså🙏🙏🙏

hoppas du har haft en fin valborg oxå 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar