söndag 17 maj 2020

Växer som bare`den....

 ...gör båda killarna som ni får se i detta inlägg😍
ni som följt mig har sett måånga bilder från denna killen å hans brors födelsedagar genom åren😃
å nu i år så har han gått å blivit 14 år....FJORTON ååår😲😲😲 d va ju det här med tiden....åren går nästan skrämmande fort..😮
GRATTIS FINASTE ALEX för 14:e gången💚
kalaset hölls ute i deras trädgård..nu i covid-tider ni vet...veeem kan ha gått miste om deet😵jag har slutat att kolla uppdateringarna märker jag...det har blivit för mycket information om det å man blir nästan tokig asså....det blir för mycket lixåm......😫
idag åkte jag bort till grannen min (ännu en krigarmamma) å gosade loss rejääält med denna GOA kille💖💖💖lilla roffe har blivit rejält mycket större sen sist vi gossades💚 
assåååå du ä en sån GOOOOFIS alltså....aaawww va GOOO du är💖💖💖
å det utdelades måååånga råffe-pussar kan ja lova😉😍💖
aaaa ni seeer ju hur himla fiiin han är😍💖💚


en riktig SÖTCHOCK ä duu😍💖💖💖💖💖💖💖

jag smälter asså....ja kan inte sluta å kolla på honom...sååååå GOOOOO`!!💖💖💖💖💖
..så det blev MASSOR av råffe-gos å sen fick vi kämparmammor viktiga saker gjorda, det va riktigt skönt å fått den saken gjord äntligen..!!💪

jaaa...å nu går vi in i en "kortvecka"😍fyra "knegdagar" istället för fem😍 lite guutt juh😍

å vi har familjemys planerat som vi alla ser fram emot😍😍 aa..dä ä allt gutt mä kortvecka ibland...eller hur?😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar