lördag 3 juni 2023

Gött häng mä er...

 


..dä va faan vad tiden går å jag har flera inlägg i utkast som bara längtar efter att få skapas😊 det är ju främst under helger som jag har tid att sitta här vid labtopen, då vardagen (detta trots att jag nu inte jobbar längre) är i full rulle😳


men detta till trots så är det otroligt viktigt att jag under denna tiden i mitt liv...pga av mitt utmattningssyndrom, försöker att ta så mycket tid jag kan till att återhämta mig-VIKTIGT ANNA!☝


å bara detta är en av mina återhämtningsstunder...titta va vackert det är..🙏


njöt av detta när vi hade grillkväll hos grannarna🙏


å här har ni vår älskade lilla "herbie" (herbert)💙 heidi å sebastians lilla GODING😍


å såklart även tigers STÖRSTA fan😄


vyn upp mot våran alle`🙏



solen som är påväg ner å ellie å therrie som leker ute på gärdet💛



vi gillar er goingar!😍💚


dä har blivit en å annan kväll mä er😍 vi flyttade hit till backen nästan samtidigt, med bara en månad emellan- blev väldigt bra tycker vi😍


å jaaa JUST DÄ JA hörrni....första doppet för i år nere vid stranden bleeev den 25e maj😮 i "hela" 13,5 grader (kallt) vättern...BRRRRRR jaa d va kallt, MEN jag gjorde det! i fjol så vart d 20juni om jag inte minns fel😏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar