söndag 25 juni 2023

Strandkalas...

 


...vankades det häromveckan då grannflickan fyllde 12😍


å för er som har följt mig länge så kommer ni kanske ihåg blogginlägg om denna pojken som nu har blivit en vuxen man💚 min brorson adam har nu fyllt vuxen..hela 20år💚 jag blir ofta förbluffad av tiden....å ibland skrämd...för ibland känns det som att tiden går så otroligt fort..samtidigt som mycket känns som...igår.....


lilla pelle höll vakt över tårtan 😉💙


under elli`s strandkalas så hittade barnen en skatt som var nedgrävd i sanden😃 å dom fick allt gräva ett tag...bra gjort av den...."skattansvarige"😄


fortfarande blir jag bortskämd varje dag av pussar å kramar å....c-e-n-s-u-r😉😄💚 tänk att vi hitta varann`där för 7 hela år sen🙉🙏 å vilka galningar vi ä ihop, hahaha😄 jag är verkligen HELT! mig själv med dig goding😘!


å våra skator i "hyreshuset"..enen😉 har fullt upp med sina ungar å skyddar dom till tusen varje dag (förstår dom dock) så det är mycket kraxande här på å runt gården, speciellt när pussel är ute å går, flera gånger så ser jag hur skatan edigert försöker skrämma honom, medans han inte verkar bry sig alls å strosar vidare i godan ro😆


hoppas ni har haft en goooèr midsommar därute😍
här har vi bara haft dä gött å lugnt😍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar