lördag 24 juni 2023

Grattis till allas våran klippa...

 


...på din STORA dag😍😇


jag minns min egen fars 70-års dag som igår... pappa...min ÄLSKADE pappa....du är så saknad...något som ja dock känner OTROLIGT STARKT..är att du ofta är med mig...och fortfarande vill skydda mig så som du gjorde när du var i jordelivet..🙏💚 det känner jag ordentligt starkt.
å pappa...jag för detta vidare i mitt föräldraskap till ängela...jag märker varje dag hur lik jag är dig i sättet jag är mot ängela💚
älskar dig pappi`💚och TACK för att du visar mig att du fortfarande är med mig så som du var då..


jimmys riksspelman till bror jon siren, är en naturlig underhållare å brukar få igång folk att både dansa å sjunga😍 här kör vi musikquiz med hjälp av denise å kompisar😄 hehe😉 dä blev många bank i borden å tjo å tjim😄


här avslöjas (eller ja😉) ges det en hint till jubilaren att en hemlig resa ett specifikt datum väntar😍



vi älskar dig börje💙 du är liksom min egna far, någon som verkligen bryr dig om att barnen ska ha det bra och dom omkring💚💚💚



Hoppas du hade en underbar födelsedag fina du💙 vi alla älskar dig och uppskattar allt du gör🙏

nu i skrivande stund så är det en minut kvar av midsommarafton 2023😊 å vår midsommarafton har varit lugn med midsommarstång, midsommarmat å bad nere vid stranden (dock så var det endast 14!! grader varmt idag😲 från att det har varit häromdagen ca 20grader) gaalet hur temperaturen kan ändras så pass många grader....  men det beror väl på detta med frånlandsvind eller pålandsvind gissar jag..
men man blir så snopen bara..när man nu har blivit van vid att lätt utan problem kunna doppa sig därnere, å såå hehe, blev det isvaksbad idag helt plötsligt🙉

så idag tog det ett tag att doppa sig😉


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar