måndag 1 november 2010

ängelas 1års dag:-)

 här har mor anna bakat födelsedagstårtan:-) för dom som inte ser;)så står det ängela 1 år:-)
 :-)
 nu ska vi blåsa ut ljuset på ängelas allra första födelsedagstårta<3
 får ju förtälja;) att hon fíck lite hjälp av mig med blåsmomentet där;)
 linan och annan;-)

 ängelas presentbord:-) många presenter,o litet bord;-)
 den här roliga nallen hade jag önskat mig sej`:-)  den låter så kul:-)
 ängela med kusinen alex leker med nya leksaken som vi fick av mormor sej`:-)
 o den va mycket rolig den:-)
 <3

 här med kusinen adam<3
 o dom här roliga grejerna fick jag av mina kompisar wille och neo o deras mamma o pappa:-)
 o fick oxå det här stora paketet av dom ..åhh så spännande:-)
 får lite hjälp av neo:-)
 wille,neo och ängela i full fräs med presentöppningen:-)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar