fredag 19 november 2010

kolla på tv4 skaraborg på måndag:-)....så får ni kanske se ängela:-) för idag filmade dom henne hos tandläkaren:-)

 hej alla:-) idag var jag hos tandläkaren för allra första gången:-)det var spännande,men lite läskit när tanten skulle kolla i min mun..och innan när jag satt o lekte i väntrummet så kom en kille med en stor svart grej i handen och ville filma mig:) ja,jag får väl ställa upp då tänkte jag;) så nu har jag gått o blivit tv-kändis sådär bara över en dag,hihi:-)
 o den lite läskiga tanten gav mig en tandborste:)för nu när jag har så många bisssingar så måste jag ju använda den;)



 :-)





 o spegeln i hallen är ju sååå kul tycker jag:-)
 hehe:-)


 häromnatten när jag skulle åka till jobbet..så kunde jag inte låta bli att fotografera mina hjärtan när dom sussa så sött,o det är så mysigt när ängela ligger emellan oss o sover,hon brukar få komma till oss på morgonkvisten<3älskar er mest av allt!
 haha:-) jaa,så här kan en liten ängela se ut när hon är nyvaken,hihi,svinto...
hade med mig kompaktkameran på cykelturen idag..fast jag har ju alltid med mig kameran vart jag än går ju:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar