onsdag 10 november 2010

tänker...

tänk...vad man har lärt sig genom livet hittils.. jag ångrar faktiskt ingenting i mitt liv...för jag tror att människorna jag har träffat,relationerna jag har haft o händelser som har skett i mitt liv osv..har format mig till den jag är idag.

för några år sen så var jag en annan människa..så olik den jag är idag.. jag har funnit mig själv mer,och har fått flera insikter till mig...insikterna har bara dykt upp inom mig och dom har verkligen hjälpt mig<3 jag tror att vi alla har "det" inom oss..det är bara det att vi har blivit blockerade antagligen redan från barnsben att allt bara är svart eller vitt. vi viftar bort med att det är bara i din fantasi osv. men tro mig...som barn är man ju som mest öppen..dom bara är.. o lever i nuet...livsglädjen,spontaniteten..ja..allt:-) jag ska göra allt för att inte "blockera" våran lilla dotter!!! hon ska bara få vara den hon är,och jag ska lyssna på henne......tro på henne.....men jag tror att när jag nu är medveten om detta..så är det nåt som faller sig så naturligt för mig. medvetenhet är ett stort ord kan jag meddela er...är man bara medveten om hur någonting är så kan man ändra det,eller leva efter det...!
jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om alla mina tankar..men det får jag fortsätta med i ett annat inlägg. för nu måste jag gå o lägga mig,ska ju upp o jobba om några timmar.
kramar om er,och lova att ta hand om er.....<3

nattinatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar