måndag 29 november 2010

måste kämpa vidare.......therese vill att vi ska minnas henne med glädje......

idag har varit en hemsk dag..har känt mig helt tom på energi o allt som där följer...men jag vet att jag är stark o det får jag använda nu!!! jag vet oxå att det är inte att tänka på att jag ska stänga in mina känslor!!..för det slutar bara med att jag "exploderar"....! jag kan komma på mig själv med att le...och det som får mig att le är therese..jag tänker på roliga grejer hon hade för sig osv<3 hon vill nog att vi ska minnas henne med glädje<3 och det är det jag märker att jag gör när jag kommer på mig själv med att le när jag tänker på henne<3 när dom svåra stunderna  kommer inpå...då får jag låta mig själv gråta och tänka på dom fina minnena vi har haft tillsammans<3 jag måste låta mig själv må som jag mår......!

jag saknar dig therese..........<3<3<3


här ska ni få se på en liten tös som går så fint alldeles själv<3 vi är sååå stolta så<3 dom första stegen hon tog va allt lite läskiga..men nu verkar det vara mest skojjit o gå på dom små,små benen<3  :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar