onsdag 17 november 2010

materiella saker..kan aldrig fylla tomrummen inom oss,det är endast tillfällig tillfredställelse..är du rik inuti....så får du varaktig tillfredställelse...tänk på vad som verkligen är viktigt.....

 här är lilla lassemaja<3 (som jag har döpt henne till)..men här var hon mager..nu är hon en välnärd liten katt,hehe<3
 " vi gör våra barn" ...visa dom att det inte
   behövs materiella ting för att känna sann
   glädje..att materiella ting inte är viktigast.
    den sanna lyckan<3kommer nån annanstans
     ifrån.............<3så känner jag..och det går nog
   mycket emot samhällets normer..där där
   finns reklam överallt,där vi uppmuntras att
   köpa det och det:/ o det handlar islutändan
  bara om pengar. o går man emot strömmen
  då är man tydligen annorlunda...men...det
  man ska göra är att forsätta gå sin egen väg,
   för det viktigaste är att man mår bra<3och jag
   och mattis hoppas att vi visar ängela det egentligen
  viktiga<3för det är ju nu hennes liv i denna värld
  börjar..och vi kan ju ge henne "rätt verktyg" för att verkligen må bra inuti<3...nu när t.ex julen närmar
  sig så har jag tänkt på detta.....ja,det är mina tankar iallafall.
                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar