lördag 6 november 2010

jag och min familj gjorde idag mysig utflykt till lanthöjden (där jag och mattias gifte oss förra sommaren)

 idag bar det iväg till lanthöjden:-) alldeles underbart..o såklart va kameran mä:)

 våran underbara<3

 nu får du dig ett nyp;-)....i näsan




 lilla älsklingen<3
jag och min familj<3
- jag får vara jag..du får vara du...och den kärlek jag känner mellan oss har jag aldrig känt förut... jag är trygg i mig själv,och i oss..du är unik min mattias<3 av dig känner jag mig verkligen älskad..tack för att du äntligen dök upp i mitt liv.. <3 och vi har tillsammans fått våran lilla ängel<3en ängel som jag hoppas alltid får vara den hon är..att alltid få blomma ut som den hon är... nån gång har jag frågat mig vilken värld vi har fött henne till?...en stressad värld där många glömmer att stanna upp,det handlar om att prestera och man ska helst följa strömmen osv....tänk om alla bara var.....inte bry sig om vad andra tycker och tänker om en.. och istället för att kolla ner i marken titta upp.....och omkring dig...där finns så mycket vackert..DET är livet för mig....        -ängela...var alltid den du är inifrån och ut....vi kommer alltid att finnas där för dig, och alltid acceptera dig för den du är. vi älskar dig oändligt<3

 goa busan:-)
 jag gillar hur det speglas....
ett ljus till majsan<3 och ett ljus till musse<3 vila i frid mina små änglar...vi kommer ses igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar