onsdag 24 november 2010

tankens kraft...

ser ni dom<3......

tänk...för bara några år sen så bekymrade jag mig över både det ena och det andra,och det tog så mycket energi från mig så då mådde jag ju inte bra. men så nånstans ifrån så insåg jag att jag styr allt..med mina tankar...när jag då började tänka att det löser sig och jag tänkte på det verkligt viktiga osv..då mådde jag helt plötsigt bra..jag blev lycklig...istället fylldes jag av positiva tankar av olika slag<3 o på den vägen är det..jag känner nu harmoni och lugn inom mig<3 DET  är "grundanna".. o ska jag vara helt ärlig så fann jag "henne" för bara ett par år sen. jag slet mig loss från "det som höll mig fången" dom som känner mig vet nog vad jag menar nu..mer ingående vill jag inte skriva här..  men åter igen..den jag är idag..det är JAG.... som funnit mig själv mer o mer... jag älskar livet och är så tacksam...för livet<3

just nu håller jag på och läser boken `munken som sålde sin ferrari` även den är en mycket lärorik bok<3 även den har lärt mig något nytt... - jag är medlem i bokklubben livsenergi<3är att rekommendera..många lärorika böcker. jag har beställt orakelkort som jag nu väntar på..längtar tills dom dimper ner i lådan:-)  men alla...kom ihåg att det är NI som styr era egna tankar och över ert liv<3 när man verkligen inser att det är så...vilken frihetskänsla det är<3 tro mig<3

TA HAND OM ER<3

godnatt alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar