onsdag 29 december 2010

ängelas favoritlina...

 igår så kom lina hit till oss o umgicks<3
 o jag kan ju bara säga det..att hon verkligen älskar lina verkar det som:-)det är så härligt att se hur roligt ängela tycker det är o leka med lina<3
 roligt:-)  <3<3
 jag älskar er mycket<3<3
 detta kortet är så fyllt av känsla<3...glädje<3 aa,fint kort <3
 något statisk lina,hehe;-D

 o ängela..hon skulle allt klänga över oss där:)oj så roligt sej` :-)


 två linor o .....två annor...ja...ungefär så;-)
 1 lina och 1 anna;-)
 hittade domma riktit fräsiga (aningen ur tiden) brillorna...mc brillor?!.. o visst alleman..blev vi snygga,hehe;-)
 :-)
 hihi<3gulltrullsan:-)
och ja....jag försökte mig ju på att göra islyktor...men jag misslyckades nog lite...mottager gärna tips på hur man gör bra/fina islyktor...!

snart är det nyårsafton:-)jajjamänsan:-) om vi inte "ses" innan,så GOTT NYTT ÅR ALLEMAN OCH TANTER;-)

hej hopp:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar