fredag 17 december 2010

glädje och sorg...

 i tisdags begravdes min älskade syster<3
 innan vi gick in i kyrkan så inser jag att i den kistan ligger min syster...väldigt obehaglig tanke. men inom mig så vet jag att det bara är hennes skal som låg i kistan..hennes själ är nån annanstans.....<3
 jag känner glädje över alla minnen vi har med therese, och även glädje för att jag vet att hon nu har det bra<3
 sorgen jag känner är för att jag aldrig i fysisk form får träffa henne igen..krama om henne skratta med henne..ja...allt....
nu i veckan har vi tömt hennes lägenhet...också en väldigt märklig och sorglig känsla när hon inte var där....men alla dina grejer va där och det luktade du therese<3.......
jag tänder ljus för dig varje kväll<3 vi vet att du nu har det bra<3 men vi saknar dig så mycket ändå älskade syster<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar