tisdag 21 december 2010

vacker vy från sovrumsfönstret...

 idag under städningen så upptäckte jag denna vackra vy från sovrumsfönstret<3 jag tyckte det var fint när solen smög sig fram där vid det stora snömolnet...

såh:-) idag har jag minsann städat och slagit in julklappar:-) o även fast jag o mattis har kommit fram till att vi bara ger barnen julklappar så fick han faktiskt en julklapp han me`<3 jag hittade nåt som kändes rittit bra:-) o så har jag slagit in den på anna vis,hehe(med andra ord så tar det ett tag innan han kommer in till julklappen) ,hehe;)det ska väl vara jag till det;-b och imorgon ska det handlas julmat till alla jultillställningar...och såklart hem hit oxå,så vi kan sitta o knapra julmacka o julgodis här i stugan på kvällningen<3 :) nu närmar det sig:)snart är det julafton<3ska bli mysigt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar