torsdag 23 december 2010

bister kyla...riktigt biter i mina kinder!

 "mina" djur<3 ni betyder så mycket för mig...alla djur...<3 vi människor tror vi är förmer....men det är vi inte! även djur har en själ..precis som vi.. djur och barn ger mig så mycket<3..............kanske för att dom båda är så oskyldiga...men jag blir så lätt rörd och känslomässigt tagen av dom.. jag känner kärlek för dom<3 snälla tänk på det alla..att djur är inte bara djur..dom har oxå känslor och vi är ju alla skapta av samma.......vi antar olika skepnader bara...
 fina lilla du<3 märkte du av mig i fönstret här nu;)
 värmande eld i kylan
 jag vet vad jag tycker att dom här två bilderna liknar... men ni får själva skaffa en uppfattning av vad ni ser.....


 när jag kom hem så va jag som en enda stor is-anna;-)
som ni ser så ser det ut som att jag har förfrusit ansiktet och istappar har börjat ta form i mina ögonfransar,hehe;) men nu är jag upptinad här inne i värmen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar