söndag 12 december 2010

godbitar...några...

 jag har ju mera o ännu finare av just dom här två första bilderna(enligt min smak) men jag hade väldiga problem med att föra över dom...så det blev bara domma:)



 bloggägarinnan i egen hög person;)


 vems?....
 stjärtmesarna e kvar även idag<3

 här gör jag lite reklam för min vän lina<3 hon är keramiker och har bland många andra verk gjort denna fina och så verklighetstrogna skulpturen..jag är såå stolt över henne<3hon är väldigt duktig! hon gör oxå på beställning om ni är intresserade:-) bruksföremål t.e.x,mm. hon har oxå en hemsida där hon visar flertalet av sina verk:)
 okey..vill bara meddela att alla kort förutom dom här följande rådjurskorten,och linas skulptur är tagna av mig! men dom här har min goa vän silvia tagit förra vintern:-) så sköna bilder så jag vill dela med mig:)


 munnen full av morötter o äpplen,hihi<3

 annorlunda äpple...

 naturens egna konstverk...taget förra vintern!

 inifrån vårat hus..
 efter ett stort brak morgonen efter,så låg konstverket på marken...

 naturum vid hornborgasjön<3


 herr o fru duva<3

 trolskt<3................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar