torsdag 2 augusti 2012

ditt goa skratt:-)

 ditt skratt är ju det absolut goaste som finns lilla gumman<3
 hihi;-) igår så var jag barnvakt åt dessa tre små godingarna, eller kan man säga att jag och ängela var barnvakt åt neo och wille...hehe...ja, ni förstår no  vad jag menar va;-)
 lillan smilar inför fotografering,hihi<3
 underbara lilla neo<3 jag minns när du var en riktigt liten "fesapelle" , så du växer våran goding<3
 fesapellen och fesafian ;-)
 jag klämmer in en en bild på en mycket glad liten ängela i sin lekstuga som far hennes överraska henne med när vi kom hem igårkväll från neo och wille:-)  
den har stått i en bekants trädgård och nu har ängela fått ärva den av dom:-) så nu är den fraktad hit av starka göbbar;-) och nu ska mattis bygga ihop den igen.. hon blev så glad ska ni veta<3 ett alldeles eget litet hus vet ni, det är nog stort för en liten flicka<3 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar