söndag 26 augusti 2012

"grodan bob" ursäktar...

 ...att det är glest mellan uppdateringarna...men det har inte funnits mycket tid till helt enkelt, hur mycket  
jag än gärna vill sitta här och dela med mig av massa bilder, och sitta och läsa i alla era bloggar, så går ju våran lilla ängel här hemma i första hand<3 !
men jag är så jättetacksam för era kommentarer och tack så jättevarmt för gratulationer jag fått<3 :-)
även fast jag inte hinner sitta härinne så mycket emellanåt, så glömmer jag er INTE mina fina bloggvänner<3
bara så ni vet:-)  men jag tror att ni förstår det<3

 ja...då är det så småningom dax att mata mina små bevingade vänner igen<3 (här en pilfink som sitter i kö till den väldigt populära talgbollen vid köksfönstret:-)
de kommer nog flyga runt, runt ;) av glädje när det så småningom serveras massa andra gottigheter oxå:-)
pilfink i farten...

och arbetet med bersån går bra:-) idag var jag och köpte möbler som vi ska sitta och mysa på därinne snart:-)  det ska bli så skojjigt att göra fint därinne, jag tänkte oxå göra ett arrangemang av något slag som ska innehålla en lykta tänkte jag som ska stå på bordet<3 ja, det är verkligen roligt att hålla på med, det kommer bli så mysigt som sagt<3
lovar att dela med mig till er av det färdiga resultatet:-)

vi ses snart igen:)

kramar om er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar